ამ მოდულმა გარკვეული თვალსაზრისით დამაფიქრა ჩემს როლზე სასწავლო ღონისძიებების დაგეგმვის პროცესში.
ტრენინგის პირველ დღეს იყო გაცნობითი ხასიათის შეხვედრა. ვნახეთ PowerPoint-ის გამოყენებით მომზადებული პრეზენტაცია " პროექტებით სწავლება". ტრენერმა ისაუბრა მოდულის შესახებ,განიხილა თუ რას გულისხმობს პროექტებით სწავლება, რა პროდუქტები უნდა შევქმნათ ტრენინგის განმავლობაში და სხვ. ბოლოს, ტრენერმა მოგვცა დავალება შევსულიყავით ელ-ფოსტაზე და მისი ბლოგიდან ჩამოგვეტვირთა ინტერნეტ-სახელმძღვანელო პროექტებით სწავლების შესახებ.
ტრენინგის მეორე დღეს შევქმენით საქაღალდე-პორტფოლიო სადაც შევიტანეთ ისეთი მონაცემები როგორიცაა სასწავლო პროექტის გეგმის შაბლონი, სასწავლო პროექტის დამხმარე მასალები, კურსის რესურსები, შეფასების რუბრიკა და სხვა. ტრენერმა მოგვცა დავალება წაგვეკითხა პირველი მოდული მთლიანად და მეორე მოდულის პირველი აქტივობა.
ტრენინგის პირველ დღეს იყო გაცნობითი ხასიათის შეხვედრა. ვნახეთ PowerPoint-ის გამოყენებით მომზადებული პრეზენტაცია " პროექტებით სწავლება". ტრენერმა ისაუბრა მოდულის შესახებ,განიხილა თუ რას გულისხმობს პროექტებით სწავლება, რა პროდუქტები უნდა შევქმნათ ტრენინგის განმავლობაში და სხვ. ბოლოს, ტრენერმა მოგვცა დავალება შევსულიყავით ელ-ფოსტაზე და მისი ბლოგიდან ჩამოგვეტვირთა ინტერნეტ-სახელმძღვანელო პროექტებით სწავლების შესახებ.
ტრენინგის მეორე დღეს შევქმენით საქაღალდე-პორტფოლიო სადაც შევიტანეთ ისეთი მონაცემები როგორიცაა სასწავლო პროექტის გეგმის შაბლონი, სასწავლო პროექტის დამხმარე მასალები, კურსის რესურსები, შეფასების რუბრიკა და სხვა. ტრენერმა მოგვცა დავალება წაგვეკითხა პირველი მოდული მთლიანად და მეორე მოდულის პირველი აქტივობა.
No comments:
Post a Comment